IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 24 octombrie 2008

PENESCU L-A ACUZAT DUR PE POPA


La sfarsitul partidei, patronul formatiei FC Arges, Cornel Penescu, a spus ca in urma cu doi ani Ionut Popa s-a inteles cu Dorinel Munteanu ca Poli sa piarda la Pitesti.
„Sunt multumit in sfirsit de rezultat si de jocul prestat. M-am razbunat pe Ionut Popa, care mi-a tras teapa atunci cind noi am retrogradat. Dorinel m-a asigurat ca avem partida practic aranjata, iar Iasul ne-a facut felul. Eu eram credul pe vremea aia, nu stiam despre ce e vorba. Apoi, la fiecare gol pe care il marcau jucatorii lui, Popa se prefacea ca e suparat, dar juca un teatru extraordinar. E un mare smecher“, a declarat Penescu.
Reactia lui Popa a fost vehementa: „Penescu sa demonstreze ce a vrut sa spuna. E un nesimtit daca a declarat asa ceva!“

Niciun comentariu: