IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 21 octombrie 2008

IONUT POPA: „II BAT LA PALMA DACA MAI INTREABA DE BANI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca si-a amenintat jucatorii ca va folosi cureaua daca il mai intreaba de bani, aratand presei cureaua cu care isi va bate jucatorii.
„M-am saturat sa ma tot intrebe jucatorii cand isi vor lua banii si de aceea i-am intrebat ce-si doresc de la viata: bani sau sanatate? Ei mi-au raspuns sanatate. In aceste conditii, le-am spus ca ii bat la palma daca mai intreaba de bani! Cine mai vorbeste de bani in vestiar sau in autocar va primi 10 lovituri de curea la palma stanga si 10 la palma dreapta. Daca vor refuza sa intinda pama, e posibil ca instrumentul de tortura sa fie directionat spre alte parti ale corpului!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus, in gluma, ca nu stie daca il va titulariza sau nu pe Montriel si ca ar prefera ca acesta sa inscrie din postura de rezerva, la fel ca la meciul cu FC Brasov: „Montiel a dat un gol de senzatie cu Brasovul, insa nu stiu dac-l voi titulariza in partida cu FC Arges. Cred ca o sa-l intreb pe el daca vrea sa fie titular! Oricum, mie mi-ar conveni sa fie rezerva si sa-l introduc pe urma in teren si sa inscrie!“

Niciun comentariu: