IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 octombrie 2008

IONUT POPA: „ACTIONARII ORI REZOLVA PROBLEMELE FINANCIARE, ORI MA DAU AFARA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, extrem de nemultumit de problemele financiare cu care se confrunta gruparea ieseana.
„Actionarii ori rezolva problemele financiare, ori ma dau afara! Asa nu se mai poate! Daca au valoare, sa ma dea afara! Echipa nu mai poate fi sustinuta de Primarie. Eu trebuie sa am increderea jucatorilor, dar cum pot sta lucrurile asa, cand eu ii mint la infinit ca se va rezolva problema banilor... A fost ultima oara cand am cerut bani actionarilor pentru jucatori (n.r. – antrenorul Ionut Popa a participat miercuri la sedinta Consiliului de Administratie). Eu tot le spun jucatorilor sa joace cu inima. Dar, gata! Daca vor sa joace, sa joace. Daca vor castiga, bine, daca nu... Un singur om din Consiliul de Administratie a dat 2.600 de euro. Restul s-au eschivat si eu am ramas cu promisiunile. M-am certat cu presedintele Consiliului de Administratie, dar nu regret. Probabil nu se asteptau sa fiu asa de vehement, dar nu am avut ce face. Am cerut 300.000 de euro sa cumpar un atacant, iar presedintele Consiliului de Administratie mi-a spus ca glumesc. Da, intr-adevar, la Iasi e o gluma sa dai atatea bani pe un jucator. Nu se uita nimeni ca Vasluiul a dat 800.000 de euro pe un protar, iar Rapidul a dat 1,5 milioane de euro pe un portar. Eu daca vreau un atacant de 300.000 de euro e o gluma...“, a declarat Ionut Popa.
Presedintele clubului iesean, Sorin Boca, a spus in cadrul aceleiasi conferinte de presa ca vineri se vor achita restantele catre jucatori pe luna august: „E clar ca nu stam grozav din punct de vedere financiar. Jucatorii isi vor primi astazi (n.r. – vineri) restantele pentru luna august. Avem promisiuni din partea actionarilor ca situatia se va redresa. In momentul de fata, actionarii detin 52,25% procente din actiunile clubului, iar Consiliul Local 47,75%. Sper ca jucatorii sa inteleaga si sa se concentreze doar asupra jocurilor“.
Boca a mai spus ca pentru partida cu Farul Constanta, de duminica, intrarea va fi libera. „Asa cum am mai spus, am luat decizia ca la acest joc intrarea sa fie libera, deoarece in august, cand trebuia sa se joace meciul, noi am pus o data bilete in vanzare. Singura mea rugaminte la suporteri este sa respecte locurile in stadion pe care le au abonatii nostri“, a conchis Sorin Boca.

Niciun comentariu: