IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 30 octombrie 2008

IONUT POPA: „DACA LUAM UN PUNCT CU PANDURII, E O PERFORMANTA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca s-ar multumi si cu un punct in partida de vineri, de pe teren propriu, cu Pandurii Tg. Jiu.
„Noi suntem o echipa modesta, ei alcatuiesc o formatie mai buna. Au un antrenor mai valoros dec=t are Poli Iasi, iar despre diferentele dintre situatiile materiale ce sa mai spun... Daca luam un punct cu Pandurii e o performanta. Saptam=na aceasta le-am cerut jucatorilor sa aiba onoare. Chiar am si scris pe tabla din vestiar, cu litere mari, cuv=ntul onoare. At=t mi-a mai ramas sa le cer. Ce pot sa le mai spun altceva c=nd situatia noastra financiara este cum este“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca pentru partida cu Pandurii Tg. Jiu are sase absente: „Normal ca am absente. E final de campioant si unii se accidenteaza, altii sunt suspendati. Pentru partida cu Pandurii, nu pot conta pe Bratu, care este suspendat, si pe Gavatorta, Pecnik, Montiel si Ignatov, care sunt accidentati. ~n plus, va lipsi si Miclea, pe care l-am invoit inca de marti pentru ca s=mbata se casatoreste la T=rgu Mures. Noi ii uram «Casa de piatra» si sa fie fericiti“.
~n momentul in care a auzit ca de la Pandurii Tg. Jiu vor lipsi opt jucatori, Popa a spus: „Nu au opt jucatori? Probabil ca au un lot de vreo 84 de jucatori si atunci lipsesc opt!“

Niciun comentariu: