IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 17 octombrie 2008

IONUT POPA: „SUNT PROMISIUNI CA SE SITUATIA FINANCIARA SE VA REZOLVA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorii sai au avut o discutie cu presedintele Consiliului de Administratie al clubului si spera ca situatia financiara sa reglementeze.
„Am inceput mai tarziu astazi (n.r. – vineri) antrenamentul pentru ca a venit in vestiar presedintele Consiliului de Administratie al clubului, domnul Petru Radu, care a discutat cu jucatorii. El le-a promis ca in doua saptamani situatia financiara a clubului se va regla.
Acest lucru a trezit o rabufnire a jucatorilor, care nu mai cred in promisiuni. Eu nu stiu ce sa mai spun. ~nteleg ca primele nu se dau pentru ca echipa este pe un loc retrogradabil, dar macar salariile sa le dea“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca la problemele pe care le are la aceasta echipa, se teme sa nu se imbolnaveasca: „La cate probleme sunt la clubul asta, mi-e ca ma îmbolnavesc. Mi-e frica in situatia asta sa nu fac si eu boala lui Calachi! Oricum, ma bucur ca jucatorii au dat ieri dovada de caracter si au venit pana la urma la antrenament. Le-am spus in fata ca nu sunt bani si ca daca vor sa joace sa o faca numai pentru glorie sportiva, orgoliu personal si pentru suporteri“.

Niciun comentariu: