IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 16 octombrie 2008

JUCATORII POLITEHNICII IASI NU S-AU PREGATIT JOI SEARA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca jucatorii sai au refuzat sa se antreneze joi seara, dupa ce dimineata procedasera la fel.
„La ora 17.00 aveam antrenament, insa jucatorii au spus ca nu vor sa faca pregatire. Am stat cam un sfert de ora de vorba cu ei, dupa care au plecat. Ei au zis ca nu mai fac antrenamente pana in momentul in care nu vine cineva din conducere sa le explice de ce nu si-au luat banii din august incoace. Am incercat sa le spun ca presedintele Sorin Boca este bolnav, insa nu am reusit sa-i conving sa faca antrenament. Eu ce pot sa mai spun?! Eu am ramas la stadion, pentru ca trebuia sa facem antrenament. Nu stiu ce va fi la partida cu FC Brasov de sambata. Ma gandesc sa plec daca jucatorii se comporta asa!“, a declarat antrenorul Ionut Popa.
Tehnicianul a mai spus ca nici dimineata jucatorii nu au vrut sa faca antrenament.

Niciun comentariu: