IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 20 mai 2009

CATALIN MOROSANU: „VREAU SA-L BAT PE «MIGHTY MO»!“


Luptatorul iesean de K1, Catalin Morosanu, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca isi doreste ca la Gala K1 Bosnia, de pe 3 iulie, sa lupte cu Siala-Mou „Mighty Mo“ Siligia.
„Sunt foarte suparat acum dupa ce am pierdut prosteste in fata lui Thomas Kohut, la K1 Cehia. Nu am fost inteligent si, desi am dominat tot meciul, am primit acea lovitura la ficat si nu am mai putut continua lupta. E greu sa suporti o asemenea infrangere. Vreau revansa in orice gala, oriunde vrea Kohut si promit ca mai mult de o repriza nu-mi rezista! Daca voi lupta din nou cu el si nu-l fac K.O., ma ascund sub masa cand ma vede presa! Pentru mine urmeaza acum gala K1 Bosnia si acolo as vrea sa-l bat pe «Mighty Mo»! Stiu ca e un luptator foarte bun, dar eu as vrea sa lupt cu el“, a declarat Catalin Morosanu.
Antrenorul lui Catalin, Mihai Constantin, de la CS Cotnari Scorpions Iasi, a spus ca pentru a lupta impotriva elevelui sau, „Mighty Mo“ ar trebui sa aiba o bursa de aproximativ 50.000 de euro: „E destul de dificil ca «Mighty Mo» sa lupte impotriva lui Catalin. Pentru asta, organizatorii galei din Bosnia ar trebui sa-i ofere o bursa de aproximativ 50.000 de euro. Eu cred ca in proportie de 60%, Catalin va lupta cu «Mighty Mo». Daca nu, oricum va avea un adversar extrem de puternic. Acesta ar putea fi bosniacul Dzevad «BH Machine» Poturak.“.
Constantin a mai precizat ca infrangerea lui Catalin Morosanu in fata lui Thoams Kohut i se datoreaza: „Catalin a pierdut din cauza mea! Noi stiam ca el va lupta la Praga cu Antonin Dusek, un luptator care se bazeaza mai mult pe box. Tocmai de aceea, cu trei saptamani inainte de meci, am fost in Germania si ne-am pregatit alaturi Ruslan Ceagaev, cel care urmeaza sa boxeze cu Nikolai Valuev pentru titlul mondial. Cu o zi inainte de gala, am fost anuntati ca s-a schimbat adversarul lui Catalin si acesta este Thomas Kohut. Ar fi trebuit sa nu acceptam deoareece acesta este un luptator de tiebox si pune accentul pe loviturile de picior. Oricum, toata lumea a vazut ca Morosanu l-a dominat pe bosniac si a pierdut in ultimele secunde“.

Niciun comentariu: