IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 29 mai 2009

SORIN BOCA: „CU GLORIA BUZAU AVEM DOAR VARIANTA VICTORIEI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pentru partida de sambata, de pe teren propriu, cu Gloria Buzau, elevii lui Cristiano Bergodi au doar varinata victoriei.
„Partida cu Gloria Buzau este un joc extrem de important, asa cum au fost toate meciurile din acest retur de campionat. Cu Gloria Buzau avem doar varianta victoriei, pentru a putea spera in continuare la atingerea obiectivului propus, salvarea de la retrogradare. Am incercat dupa esecul cu CS otopeni sa uitam cat mai repede acel joc si sa ne concewtram doar pe partida de maine (n.r. – sambata). Eu cred ca echipa a demonstrat in acest retur de campionat, cel putin pe teren propriu, ca poate castiga indiferent de adversarul avut in fata. Sa nu uitam ca am batut pe Craiova si pe Dinamo, doua echipe care participa in cupele europene“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca data fiind improtanta acestui meci, a luat decizia sa lase intrarea libera la partida cu Gloria Buzau: „Am luat decizia, la fel ca si in meciul cu Gaz Metan Medias, sa lasam intrarea libera la partida cu Gloria Buzau, pentru ca avem nevoie de suporterii nostri. Normal ca toti am fost suparati dupa infrangerea cu CS Otopeni, dar cred ca fanii nostri trebuie sa treaca peste acel joc si sa vina in numar cat mai mare sambata pentru a-i sustine pe jucatori. Intrarea se va face la tribune pe baza de tichete gratuite, date de club, in timp ce la peluze se va lasa intrarea libera“.
Sorin Boca a mai precizat ca pentru partida cu Gloria Buzau va reveni atacantul Andrei Cristea, de la acre se asteapta la un meci foarte bun: „~mbucurator pentru noi este faptul ca pentru partida de maine (n.r. – sambata) va reveni in lot atacantul Andrei Cristea, care a fost suspendat etapa trecuta. Sper ca el va repeta evolutiile bune din acest retur de campionat si ne va ajuta sa luam cele trei puncte extrem de importante in ecuatia salvarii de la retrogradare“.

Niciun comentariu: