IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 26 mai 2009

INTRAREA LIBERA LA MECIUL CU GLORIA BUZAU


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca a luat decizia de a lasa intrarea libera la partida de vineri, de pe teren propriu, cu Gloria Buzau, data fiind importanta acestui meci pentru gruparea din dealul Copoului.
„Meciul cu Gloria Buzau este decisiv pentru salvarea de la retrogradare si de aceea am decis ca intrarea sa fie libera la acest meci. La fel ca si la partida cu Gaz Metan Medias, cand aveam nevoie neaparat de victorie, am decis si acum sa lasam intrarea libera deoarece avem nevoie de suporterii nostri, care speram ca vor veni in numar cat mai mare la aceasta partida capitala pentru ramanerea in prima liga. Astfel, la peluze se va intra fara bilet, in timp ce la tribune accesul se va face pe baza unor tichete gratuite, care vor fi distribuite la casele de bilete din jurul stadionului. Stiu ca nu am avut o prestatie foarte buna in acest campionat, dar vrem sa le oferim fanilor nostri un cadou la ultimul meci din acest sezon pe teren propriu si sa castigam partida cu Gloria Buzau“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca jucatorii pregatiti de Cristiano Bergodi nu vor fi penalizati pentru prestatia din partida de etapa trecuta, cu CS Otopeni: „Domnul Bergodi a spus inaintea meciului cu CS Otopeni ca in cazul in care jucatorii sai vor pierde acel meci, se vor lua masuri drastice impotriva jucatorilor. Eu cred ca trebuie sa uitam cat mai repede acel meci, pentru ca nu mai putem intoarce rezultatul. Am pierdut si gata! Important este acum sa strangem randurile inaintea acestui meci extrem de important cu Gloria Buzau si nu cred ca are vreun rost sa stricam atmosfera la echipa luind anumite masuri impotriva jucatorilor“.

Niciun comentariu: