IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 5 mai 2009

CRISTIANO BERGODI: „AVEM MARE NEVOIE DE TOATE CELE TREI PUNCTE IN PARTIDA CU FC ARGES“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca formatia sa are neaparata nevoie de o victorie in partida cu FC Arges, pentru a putea spera in continuare la salvarea de la retrogrdare.
„Am ajuns intr-o ipostaza delicata si numai noi putem scoate echipa din aceasta situatie. Pana la meciul cu Dinamo, cred ca am avut un parcurs bun, dar acea victorie a indus o stare de automultumire in randul jucatorilor si acest fapt a dus la cele trei infrangeri consecutive. Avem mare nevoie de cele trei puncte din partida cu FC Arges, daca vrem sa mai speram la salvarea de la retrogradare. Nu vreau sa fac dinainte calcule, ne gandim doar la meciul de maine (n.r. – miercuri), in care suntem condamnati sa castigam. Le-am spus si jucatorilor, nu vreau sa facem spectacol, vreau doar cele trei puncte. Putem sa jucam foarte prost, numai sa luam cele trei puncte. Eu am incredere in continuare in baieti ca vor evolua cu multa determinare si vor lua toate cele trei puncte puse in joc. Chiar daca suntem pe loc retrogradabil, nu sunt resemnat. Ar fi si culmea. Mai sunt sase etape pana la finalul campionatului si eu sunt convins ca ne vom atinge obiectivul propus, salvarea de la retrogradare“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca acesta este cel mai dificil moment din cariera sa de antrenor in Romania: „Suntem la retrogradare, dar acest lucru nu ma sperie. Este, intr-adevar, cel mai delicat moment din cariera mea de antrenor in Romania, dar sunt convins ca voi reusi sa salvez echipa de la retrogradare. Am mai fost intr-o asemenea situatie in Italia si atunci am reusit. Nu vad de ce nu as putea sa o fac din nou“.

Niciun comentariu: