IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 24 mai 2009

CORNEL BUTA: „AM ARATAT CA O FORMATIE DE AMATORI LA PLOIESTI, CU CS OTOPENI!“


Jucatorul echipei Poli Iasi, Cornel Buta, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune local, ca gruparea din dealul Copoului a aratat ca o formatie de amatori in partida de sambata, de la Ploiesti, cu CS Otopeni.
„Am aratat ca o formatie de amatori la Ploiesti, cu CS Otopeni! A fost cel mai prost meci al Politehnicii Iasi de cand sunt eu la aceasta echipa si joc de trei ani in Copou. Poate daca am fi jucat cu o echipa din Divizia B, tot luam bataie. E greu dat explicatii pentru jocul prestat si pentru acest rezultat. Nu cred ca s-a mai intamplat la Poli Iasi ca zece jucatori sa joace foarte slab, pentru ca Branet a facut un joc foarte bun. Poate ca exista o oarecare oboseala psihica, deoarece meci de meci noi jucam doar cu gandul la salvarea de la retrogradare si este foarte greu. Daca trebuie, noi ne cerem scuze pentru aceasta infrangere, care ar putea duce, Doamne fereste!, la retrogradare. Noi speram in continuare ca ne vom salva“, a declarat Cornel Buta.
Fundasul formatiei iesene a mai spus ca o posibila explicatie pentru evolutia slaba din meciul cu CS Otopeni ar putea fi faptul ca jucatorii ieseni nu si-au mai luat banii de ceva timp: „~n ultimul timp, noi nu i-am mai simtit aproape pe actionari si nici pe pe domnul Nichita, presedintele de onoare al clubului. Nu vreau sa creada cineva ca am fi mercenari, dar lipsa banilor conteaza! Una e ca inaintea unui meci foarte important sa vina conducerea clubului si sa-ti dea niste bani si alta e sa nu iei nimic. Tot au fost promisiuni ca va fi bine la Iasi, dar vreau sa vad spun ca multi jucatori si-au pierdut increderea. Poate multa lume nu stie, dar problemele financiare persista la Poli Iasi!“

Niciun comentariu: