IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 mai 2009

SORIN BOCA: „VREAU UN REZULTAT BUN CU CS OTOPENI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi, in cadrul unei conferin]e de presa, ca isi doreste ca elevii lui Cristiano Bergodi sa continue seria rezultatelor bune si in partida de sambata, din deplasare, cu CS Otopeni.
„Partida de sambata, cu CS Otopeni, se inscrie in seria meciurilor foarte importante pentru atingerea obiectivului propus, salvarea de la retrogradare. E drept ca am facut un pas foarte mare prin victoria de etapa trecuta cu Gaz Metan, dar n ueste suficient pentru a ne considera deja salva]i. Tocmai de aceea vreau un rezultat bun cu CS Otopeni si sunt convins ca jucatorii nostri vor sti sa se motiveze pentru a ob]ine toate cele trei puncte in partida de sambata. Am in]eles ca ar fi ceva probleme la cei de la otopeni, dar asta nu este treaba noastra. Noi mergem acol osa facem un joc bun si un rezultat pe masura“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca are incredere ca arbitrul Paul Unimatean, desi acesta va debuta in Liga I: „Jocul va fi arbitrat de Paul Unimatean, un arbitru nou in Liga I. Am încredere ca acest arbitru tanar va dori sa demonstreze ca merita sa oficieze la Liga I“.
Sorin Boca a mai precizat ca Poli Iasi va pleca spre Ploiesti vineri, cu avionul, cu o cursa de linie: „Pentru a elimina pe cat psoibila oboseala, am decis ca jucatorii sa faca deplasarea vineri, la ora 13.00, cu o avionul, cu o cursa de linie pana la Bucuresti, urmand ca pana la Ploiesti sa mearga cu autocarul. Intoarcerea spre Iasi se va face imediat dupa meci, cu autocarul. Pentru suporteri, vom pune la dispozi]ie un autobuz, care va pleca in ziua meciului, din fa]a Salii Polivalente, la ora 10.00“.

Niciun comentariu: