IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 mai 2009

CRISTIANO BERGODI: „DACA PIERDEM LA OTOPENI, IAU MASURI DURE!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, s-a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa nemultumit de faptul ca jucatorii sai se considera deja salvati de la retrogradare si a amenintat cu masuri dure in cazul unui esec la otopeni.
„Mi se pare ca jucatorii mei se considera deja salvati de la retrogradare si asta nu este bine. Le-am spus ca daca pierdem cu Otopeni, iau masuri dure! Ma supar pe ei daca nu vor da totul pe teren in partida de sambata. Am demonstrat in acest retur de campionat, cu cateva exceptii, ca putem juca bine indiferent de adversar. Vreau sa continuam seria rezultatelor bune si de aceea vreau sa batem pe CS Otopeni pentru a rezolva defitiniv problema salvarii de la retrogradare. Le-am spus ca iau in calcul varianta egalului doar in cazul in care au facut un joc foarte bun, dar nu s-a putut mai mult. Trebuie sa ramanem cu picioarele pamant in ciuda faptului ca CS Otopeni nu trece printr-o perioada foarte buna si am inteles ca au ceva probleme. Eu stiu ca CS Otopeni a facut multe meciuri bune in acest retur de campionat, mai ales pe teren propriu. Tocmai de aceea vreau determinare de la jucatorii mei“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca a fost folosit doar ca o „momeala“ in ceea ce priveste psotul de antrenor la Steaua: „In Romania se fac prea multe speculatii. E un balamuc aici! Nu sunt ipocrit sa spun ca nu mi-a facut placere sa aud ca o echipa asa mare cum este Steaua este interesata de mine. Dar nimeni nu m-a contactat sau cum s-a scris prin ziare ca deja maam inteles cu cei de la Steaua. Nu-mi place ca numele meu sa fie folosit doar ca momeala pentru a aduce alt antrenor la Steaua“.

Niciun comentariu: