IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 29 mai 2009

SORIN BOCA: „PE ONUT L-AU PEDEPSIT SUPORTERII!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu va lua nicio masura impotriva jucatorului Bogdan Onut, care a jucat la pariuri.
„Eu am discutat cu jucatorii si le-am atras atentia si inaintea inceperii campionatului si in timpul campionatului, de cateva ori, ca nu au voie sa joace la pariuri sportive. Nu stiu daca Onut a jucat intr-adevar la pariuri si de aceea nu vom lua nicio masura impotriva lui deocamdata. Cred ca pe Onut l-au pedepsit suporterii (n.r. – au afisat mai multe bannere la partida cu Gaz Metan Medias in care il acuzau ca joaca la pariuri)! Nici dupa infrangerea cu CS Otopeni nu am luat nicio masura pecuniara pentru a nu destabiliza si mai mult vestiarul. Am considerat ca echipa trece printr-un moemnt greu si tocmai de aceea trebuie sa strangem randurile si sa pregatim cat mai bine aceste ultime doua etape de campionat“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca nu-si face griji ca gruparea din dealul Copoului nu va lua licenta: „Nici nu ma gandesc ca nu vom lua lcienta pentru sezonul viitor. Daca nu am fi luat-o, ni s-0ar fi dat posibilitatea sa facem apel, asa cum s-a intamplat in cazul Craiovei. Oficial ni se va comunica pana pe 31 mai“.
Sorin Boca a mai spus ca verdictul Tribunalului de Arbitraj Sportiv (TAS) in cazul „nocturna“ va fi dat pana pe 8 iunie: „Ni s-a comunicat ca TAS-ul va lua o decizie in cazul «nocturna» pana pe 8 iunie. Oricum, noi suntem convinsi ca decizia TAS nu ne va afecta si va pastra hotararea luata de comisiile de la noi“.

Niciun comentariu: