IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 15 mai 2009

CRISTIANO BERGODI: „MECIUL CU GAZ METAN NU ESTE DECISIV, DIN PUNCT DE VEDERE MATEMATIC!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca partida de sambata, de pe teren propriu, cu Gaz Metan Medias nu este decisiva pentru salvarea de la retrogradare, cel putin din punct de vedere matematic.
„Partida cu Gaz Metan este foarte importanta pentru ambele echipe, insa nu este un meci decisiv, cel putin matematic! Mai raman inca trei meciuri de disputat, in care sunt puse in joc noua puncte si orice se poate intampla. Normal ca ne gandim numai la victorie, asa cum o fac si cei de la Medias, pentru ca un egal nu cred ca ii avantajeaza. Mediasul a jucat un fotbal bun in acest retur de campionat, deschis si probabil ca vom asista la un meci spectaculos maine (n.r. – sambata). Noi trebuie sa fim inteligenti si sa nu ne incarcam prea mult emotional“, a declarat Crsitiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca regreta ca gruparea ieseana nu s-a salvat mai de mult de la retrogrdare: „Regret ca nu ne-am salvat mai devreme de la retrogradare. Daca nu ar fi fost acea serie de trei insuccese la rand, poate alta era situatia acum. Noi ne-am gandit initial ca trebuie sa depasim Farul Constanta `n clasament, dar iata ca formatia Gaz Metan a trecut peste constanteni. ~n aceste conditii, meciul de sambata pare cel mai important de cand am venit eu la aceasta echipa. Oricum, eu am `ncredere `n baieti ca vom lua toate cele trei puncte. Sper ca stadionul sa fie plin la ora meciului si fanii sa ne sustina asa cum au facut-o `n ultimele jocuri“.

Niciun comentariu: