IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 17 mai 2009

CRISTIAN BRATU: „DUMNEZEU A FOST IN ALB-ALBASTRU LA MECIUL CU GAZ METAN!“


Jucatorul echipei Poli Iasi, Cristian Bratu, a declarat duminica faptul ca gruparea din dealul Copoului a castigat cu noroc meciul cu Gaz Metan Medias.
„Dupa ce am revazut partida cu Gaz Metan, am puterea sa spun ca Dumnezeu a fost in alb-albastru! Au avut foarte multe ocazii de a marca, dar pana la urma noi am castigat. Sincer mi-ar parea rau sa retrogradeze cei de la Medias, pentru ca joaca intr-adevar fotbal, indiferent de adversar. In schimb, ma bucur ca noi am castigat si avem acum cinci puncte in fata lor“, a declarat Cristian Bratu.
Bratu a mai spus ca i s-ar parea normal ca formatia FC Arges sa fie retrogradata: „Eu sunt pitestean, dar cu parere de rau trebuie sa spun ca legile si regulamentele trebuie respectate. FC Arges ar trebui retrogradata. Oricum, eu cred ca asa se va intampla pana la urma si cei de la FC Arges sunt constienti de asta. Chiar am stat de vorba cu cativa jucatori de acolo si ei mi-au spus ca sunt convinsi ca vor retrograda. Nici nu mai au chef sa joace, drept dovada fiind ultimele rezultate. Nu si-au mai luat banii de vreo patru luni, patronul a avut probleme mari. E foarte greu pentru ei“.
Cristian Bratu a mai precizat ca isi doreste cel putin patru puncte in ultimele trei etape: „Noi suntem salvati de la retrogrdare doar in proportie de 60% si tocmai de aceea avem nevoie de cel putin patru puncte in ultimele trei etape. Trebuie sa ramanem concentrati si sa jucam la victorie etapa viitoare, in deplasare, cu CS Otopeni si pe urma acasa cu Gloria Buzau. Intalnim doua echipe deja retrogradate si cred ca suntem favoriti si trebuie sa castigam“.

Niciun comentariu: