IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 7 aprilie 2009

ANTONIO CONCEICAO: VICTORIA ESTE NUMAI A JUCATORILOR


Antrenorul portughez al echipei CFR Cluj, Antonio Conceicao, a declarat ca victoria obtinuta de formatia sa la Iasi, cu Politehnica, apartine doar jucatorilor sai.
"Am jucat impotriva unei echipe foarte bine organizate, care a avut o atitudine pozitiva, dar jucatorii mei au dat si ei dovada de multa organizare si au fost mai buni pe teren. Eu am venit numai de doua zile la aceasta echipa, iar victoria este numai a jucatorilor. Una peste alta, cred ca am meritat aceasta victorie. Diferenta a fost facuta de nivelul de concentrare ridicat al fotbalistilor mei, care au jucat pana la final", a spus Conceicao.
Antonio Conceicao a debutat cu o victorie pe banca tehnica a formatiei CFR Cluj, in urma victoriei obtinute, marti, in deplasare, in fata echipei Politehnica Iasi, scor 1-0 (0-0), in etapa a XXIII-a a Ligii I.

Niciun comentariu: