IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 6 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „CFR CLUJ ESTE PRIMA MEA DRAGOSTE, DAR VREAU SA-I BAT PE CLUJENI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat luni, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu va uita niciodata perioada in care a antrenat la CFR Cluj, dar vrea sa castige meciul de marti, de pe teren propriu, cu gruparea ardeleana.
„~ntalnim o echipa foarte buna, unde am antrenat si de unde am amintiri frumoase. Am lucrat acolo cu oameni deosebiti, precum domnul Paszkany sau Muresan. CFR Cluj pentru mine este prima dragoste, care nu se uita niciodata, dar vreau sa-i bat maine (n.r. – marti) pe clujeni! Acum sunt la Iasi si le-am cerut jucatorilor sa dea totul pe teren deoarece vreau un rezultat mare. Chiar daca avem mai multe probleme de lot, nu vreau sa vorbesc despre asta. Avem un lot de 22 de jucatori si cei care vor intra pe teren trebuie sa dea totul pentru a castiga. Noi venim dupa doua victorii si cred ca suntem pe un drum bun. Tocmai de aceea, am incredere in baieti ca vor face un joc mare impotriva CFR-ului. Pentru noi a fost o saptamana cu rezultate bune, dar nu vreau sa ne consideram deja salvati de la retrogradare. Mai sunt multe etape si noi trebuie sa castigam cat mai multe puncte“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul iesean a mai spus ca nu crede ca schimbarea antrenorului la CFR Cluj reprezinta un avantaj pentru echipa sa: „Schimbarea antrenorului la CFR Cluj este problema lor. Nu cred ca aceasta schimbare este un avantaj pentru noi. Ba din contra, atunci cand vine un antrenor nou, toti jucatorii incearca sa demonstreze ca sunt cei mai buni. {i ei au un moral bun, vin dupa victoria clara obtinuta in fata uneia dintre cele mai bune echipe din campionat, FC Vaslui. Din punct de vedere individual, CFR Cluj are alaturi de Dinamo cel mai bun lot din tara. ~nsa, eu cred ca daca noi vom reusi sa jucam cu aceeasi determinare ca la Constanta, nu vom pierde“.

Niciun comentariu: