IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 30 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „PUTEM OBTINE UN REZULTAT POZITIV LA BRASOV“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca a trecut peste infrangerii din meciul cu Unirea Urziceni si vrea cel putin punct la Brasov.
„Am trecut peste supararea cauzata de meciul pierdut cu Unirea Urziceni si deja ne gandim la meciul cu FC Brasov, de sambata, cand vrem sa obtinem cel putin un punct. In ciuda numarului mare de jucatori indisponibili sau incerti, am incredere ca baietii vor reusi sa faca un meci bun si sa obtina un rezultat pozitiv la Brasov. Cat am antrenat eu in Romania in anii trecuti, nu s-a jucat in sistemul acesta sambata-miercuri-sambata si cred ca acum multe echipe resimt oboseala. Noi cred ca am acumulat bine in iarna si ma astept de la jucatorii mei sa arate asta si pe teren. Suntem in continuare in lupta pentru salvarea de la retrogradare si cred ca suspansul se va pastra pana in ultima etapa. Suntem la un punct in spatele Gloriei Bistrita si la un punct in fata echipei Gaz Metan. Deci salvarea de la retrogradare se joaca, insa eu sunt convins ca vom reusi sa ne atingem obiectivul propus“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a tinut sa-l felicite pe Razvan Lucescu, pentru numirea in functia de selctioner al echipei nationale, spunand ca desi este tanar, acesta este un antrenor cu multe calitati: „Il felicit pe Razvan pentru numirea in functia de selectioner al echipei nationale. Multi spun ca este un antrenor tanar si nu ar trebui sa fie selectioner. Eu cred ca Razvan are multe calitati si va demonstra acest lucru la nationala. In meciurile disputate intre echipele antrenate de noi, eu l-am batut cand antrenam pe CFR Cluj si am pierdut cand pregateam Nationalul. Nu am ambitia de a-l bate neaparat pe Razvan. Daca s-ar putea, eu as vrea sa castigam toate meciurile si deci sa-i inving toti antrenorii din Liga I. E clar ca jucatorii brasoveni sunt bucurosi ca antrenorul lor a ajuns la echipa nationala, dar depinde numai de noi sa stim sa speculam aceasta euforie a lor“.
Intrebat daca a fost contactat de cineva de la Rapid, Bergodi a spus ca el se gandeste acum doar la Poli Iasi: „Nu m-a cautat nimeni de la Rapid, dar daca intr-adevar sunt interesati de mine, ma bucura acest lucru, pentru ca inseamna ca am facut treaba buna acolo. Oricum, acum eu ma gandesc doar la Poli Iasi, echipa cu care am contract si cu care vreau sa-mi ating obiectivul propus, salvarea de la retrogradare“.

Niciun comentariu: