IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 17 aprilie 2009

MIRCEA REDNIC: „SPER CA ASTA A FOST ULTIMUL GHINION AVUT LA IASI!“


Antrenorul echipei Dinamo Bucuresti, a declarat luni, pe Aeroportul din Iasi, dupa ce aeronava a fost lovita in zbor de un stol de berze, ca spera ca acest incidet sa fie ultimul ghinion avut la Iasi.
„Noi in avion nu am stiut prea multe. Multumim pilotilor ca ne-au adus cu bine la sol. Sper ca asta a fost ultimul ghinion avut la Iasi si vom bate maine (n.r. – sambata)! Au fost momente pe care nu vrea sa le mai traiesc vreodata!“, a declarat Mircea Rednic.
Jucatorul echipei Dinamo Bucuresti, Claudiu Niculescu, a spus in momentul in care a vazut gaura din avion ca multumeste divinitatii ca a scapat cu viata: „S-a auzit o lovitura puternica, dupa care avionul a scos un zgomot ciudat pana la aterizare. Cand am coborat din avion si am vazut gaura, multumim lui Dumnezeu ca suntem in viata! Daca nu ar fi fost Pastele, m-as fi intors cu masina de la Iasi!“
Un alt jucator dinamovist, Ionel Danciulescu, a spus ca pilotii nu i-au anuntat ce s-a intamplat pentru a nu se panica: „Am avut mare noroc! Noi in avion nu am stiut ce s-a intamplat, pilotii nu ne-au anuntat pentru a nu ne panica. Am mers de atatea ori cu avionul, dar nu am mai patit asa ceva. Noi suntem credinciosi si nu cred ca are vreo legatura cu asta“.

Niciun comentariu: