IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 15 aprilie 2009

SORIN BOCA: „NU VREM SA FIE RETROGRADATA FC ARGES“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca, desi formatia sa ar avea de castigat daca FC Arges ar fi retrogradata, nu isi doreste acest lcuru.
„Am auzit si eu ca ar exista posibilitatea ca FC Arges sa fie retrogradata, dar noi nu ne dorim acest lucru. Am vazut ca domnul Horoba vrea ca Pitestiul sa fie retrogradat, dar noi nu ne putem bucura de raul altuia. Noi vrem sa jucam si sezonul viitor in Liga I numai pe baza rezultatelor echipei noastre si nu beneficiind de problemele altora. Eu cred ca Poli Iasi poate scapa de la retrogradare numai pe baza jocului prestat de elevii lui Cristiano Bergodi“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca spera ca dinamovistii sa fie obositi dupa meciul din Cupa Romaniei: „ Nu tin cu nicio echipa in partida Dinamo – Rapid din Cupa, ci vreau ca meciul sa decida dupa prelungiri. Poate asa vor fi si dinamovistii putin mai obositi la meciul cu noi de sambata, dar acesta nu este un mare avantaj pentru noi. Nu stiu daca vor folosi rezervele in meciul de Cupa pentru ca este important pentru ei, dar chiar si asa Dinamo este liderul campionatului si are un lot foarte valoros“.
In ceea ce-l priveste pe atacantul Ionut Balba, care a fost trimis luni in judecata, Boca a spus ca spera ca acesta sa-si revina psihic in cel mai scurt timp: „Ionut trece prin niste momente mai dificile, dupa ce a fost trimis in judecata in urma problemlor avute cu Politia Rutiera. S-a si accidentat in meciul cu Otelul Galati. Eu sper ca el sa-si revina din punct de vedere psihic si fizic cat mai repede. Sunt sanse minime ca el sa joace impotriva lui Dinamo“.

Niciun comentariu: