IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 7 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: UN REZULTAT DE EGALITATE AR FI FOST MAI CORECT


Antrenorul formatiei Politehnica Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat ca un rezultat de egalitate ar fi fost mai corect in partida pe care echipa s-a a pierdut-o, scor 0-1, cu CFR Cluj, in etapa a XXIII-a a Ligii I.
"Pacat ca nu am facut un egal cu CFR. Nu sunt suparat pe jucatori, pentru ca echipa a evoluat destul de bine. Am facut o singura greseala si un jucator de valoare precum Kone ne-a pedepsit. Meciul a fost unul inchis, cu putine ocazii de gol si cred ca un rezultat de egalitate ar fi fost mai corect. Fara sa supar sau sa jignesc pe cineva de la Cluj, CFR nu m-a impresionat in aceasta seara in ciuda jucatorilor valorosi pe care ii au in lot. Numai pentru asta am fi meritat un punct. Straton a facut un meci foarte bun, dar a facut o singura greseala, care ne-a costat", a spus Bergodi.
Cristiano Bergodi a precizat ca in meciul cu FC Cluj, Poli Iasi nu si-a jucat salvarea de la retrogradare. "Pentru Poli nu s-a jucat salvarea de la retrogradare in acest meci si daca baietii vor continua sa joace la fel de motivati, sunt convins ca ne vom atinge obiectivul. Ne gandim deja la meciul de la Galati, care este foarte important pentru noi si unde cred ca putem obtine un rezultat pozitiv", a mentionat tehnicianul.

Niciun comentariu: