IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 25 aprilie 2009

DAN PETRESCU: „NU CRED CA VA MAI BATE CINEVA LA IASI, ASA CUM A FACUT-O URZICENIUL“


Tehnicianul Dan Petrescu a declarat, dupa succesul Unirii Urziceni, scor 2-0, in deplasare, cu Poli Iasi, ca nu crede ca o alta formatie din Liga I va reusi sa mai invinga gruparea antrenata de Cristiano Bergodi, in maniera in care a facut-o echipa prahoveana.
"Sunt foarte fericit desi nu se vede asta, ma temeam de acest joc pentru ca de cand a venit Bergodi la Poli Iasi, aceasta echipa a avut rezultate foarte bune. Au fost acele trei victorii cu scorul de 1-0, pe teren propriu, si acea infrangere nemeritata cu CFR Cluj. Le-am cerut jucatorilor sa inceapa tare meciul si am reusit sa dam doua goluri repede", a spus Petrescu.
"Sincer nu cred ca va mai reusit cineva sa bata la Iasi, asa cum a facut-o Urziceni. Este o victorie foarte mare pentru noi in conditiile in care am avut noua absenti. Mai avem de jucat sapte finale, iar greul abia acum incepe pentru noi. Trebuie sa ramanem in continuare concentrati", a punctat tehnicianul formatiei din Urziceni.
Intrebat daca ar accepta postul de selectioner al echipei nationale a Romaniei, Petrescu a mentionat ca, in opinia sa, nu el este printre primele optiuni pentru aceasta postura si se va concentra pe functia de antrenor al formatiei din Urziceni.
"Daca meritam sa fiu antrenor la echipa nationala as fi fost chemat pana acum. Nu mi-ar placea sa refuze altii si apoi sa fiu chemat eu. Nu cred ca merit sa fiu ultimul pe lista. De aceea eu ma gandesc doar la Unirea Urziceni si la meciurile foarte grele pe care urmeaza sa le avem", a completat Petrescu.

Niciun comentariu: