IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 24 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „TREBUIE SA CONCRETIZAM 100% OCAZIILE PE CARE LE VOM AVEA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca jucatorii sai sa fructifice toate ocaziile de a marca in partida cu Unirea Urziceni, deoarece formatia lui Dan Petrescu nu iti acorda prea multe sanse sa inscrii.
„Venim dupa infrangerea de la Timisoara, unde daca am fi luat un punct, poate m-as fi multumit sa luam un punct si cu Unirea urziceni, dar asa... Trebuie sa concretizam 100% toate ocaziile pe care le vom avea, pentru ca Urziceniul nu-ti da prea multe ocazii de a marca intr-un meci. Unirea este o formatie solida, care practica un stil de joc anglo-saxon, pus foarte bine la punct de Dan Petrescu, un antrenor foarte bun. Noi ne gandim doar la victorie si sper ca baietii vor putea sa se mobilizeze la fel cum au facut-o in partida cu Dinamo“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca nu intelege de ce echipa sa are rezultate mai bune pe teren propriu decat in deplasare: „Noi jucam foarte bine acasa, unde avem rezultate foarte bune, in timp ce in deplasare... Chiar nu stiu ce se intampla. {i la Vaslui, si la Steaua, si la Constanta si chiar si acum la Timisoara, am inceput timorati si am jucat slab in prima repriza. Eu pregatesc meciurile la fel, indiferent daca jucam acasa sau in deplasare. Probabil ca pentru baieti conteaza foarte mult suportul fanilor. Altfel nu-mi explic“.

Niciun comentariu: