IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 30 aprilie 2009

SORIN BOCA: „NU VREM ARBITRII STRAINI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu va solicita vreo brigada de arbitri straini la meciurile formatiei din dealul Copoului.
„Am inteles ca arbitrii straini vor oficia doar la meciurile care conteaza pentru desemnarea campioanei. Oricum, noi nu vrem arbitri straini, deoarece avem incredere in arbitrii romani. In ceea ce priveste numirea domnului Aron Huzu in fruntea Comisie Centrale a Arbitrilor, cred ca s-a facut o alegere buna. Domnul Huzu este un om echilibrat, care sunt convins ca va face treaba buna“, a declarat Sorin Boca.
Referitor la partida Politehnicii Iasi, de sambata, din deplasare, cu FC Brasov, Boca a spus ca se asteapta la un rezultat bun: „Dupa perioada de foc, in care am jucat intr-un interval de opt zile cu primele trei clasate in Liga I, urmeaza acest meci cu FC Brasov. Nu suntem multumiti ca am luat doar trei puncte in disputele cu Dinamo, Timisoara si Urziceni, dar trebuie sa fim realisti si sa intelegem ca am intalnit principalele favorite la titlu. In ceea ce priveste meciul cu FC Brasov, e clar ca acesta va fi unul foarte greu, dat fiind ca intalnim o echipa buna, care se bate in continuare pentru un loc de cupa europeana. Chiar si asa, eu sunt convins ca jucatorii nostri vor trata jocul cu maxima atentie si vor reusi sa faca un meci bun si sa obtina un rezultat pozitiv“.
Sorin Boca a mai spus ca formatia ieseana va pleca vineri, cu autocarul, spre Brasov si va reveni imediat dupa meci: „Dupa antrenamentul de maine (n.r. – vineri) dimineata, echipa va pleca spre Brasov cu autocarul, urmand sa revina imediat dupa joc, deoarece miercuri avem un joc extrem de important, pe teren propriu, cu FC Arges“.

Niciun comentariu: