IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 12 aprilie 2009

GHEORGHE HAGI:: „AS VREA DIN VARA SA ANTRENEZ DIN NOU“


Prezent duminica la Iasi cu ocazia celei de-a doua editii a Cupei „Hagi“, faza regionala, Gheorghe Hagi a declarat ca si-ar ca din vara sa antreneze din nou.
„As vrea din vara vreau sa antrenez din nou. Daca va exista o oferta care sa ma provoace, voi accepta. Daca nu, asta e. Echipa nationala? Normal ca ar fi o onoare pentru mine sa revin la carma echipei nationale, dar deocamdata doar presa m-a propus. Nu m-a contactat nimeni in acest sens, asa ca nu are rost sa vorbim. Sunt doar speculatii. Oricum, vreau sa le multumesc celor care au spus ca eu as fi omul potrivit pentru a prelua echipa nationala, dar deocamdata nu am primit o propunere oficiala. La nationala, parerea mea, ca trebuie creata o noua echipa competitiva. Daca va fi cazul, voi spune mai multe“, a declarat Gheorghe Hagi.
Fost antrenor la Steaua Bucuresti, Hagi a mai spus ca in momentul in care a parasit gruparea „ros-albastra“ a avertizat ca se va ajunge la situatia de acum: „Eu cand am plecat de la Steaua, am spus ca se va ajunge la situatia de acum. Imi pare rau, dar am avut dreptate. Sa speram ca lucrurile se vor schimba, pentru ca Steaua este club mare si trebuie sa-si revina cat mai repede. Nu sunt eu in masura sa spun ce trebuie facut la Steaua si nici daca Lacatus ar trebui schimbat sau nu. Sunt altii care pot sa vorbeasca de Steaua. Cine sunt eu?!“
Cea de-a doua editie a Cupei „Hagi“, faza regionala, a fost castigata de formatia Politehnica Iasi, care a invins in finala pe FCM Bacau cu scorul de 4-2. Ambele formatii vor merge la turneul final ce va avea loc la Constanta, in perioada 26 mai – 5 iunie.

Niciun comentariu: