IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 1 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „MECIUL CU FARUL NU ESTE DECISIV PENTRU SALVAREA DE LA RETROGRADARE“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca partida de vineri cu Farul Constanta nu este decisiva pentru salvarea de la retrogradare.
„Urmeaza o partida foarte importanta pentru noi, dar nu cred ca este un meci decisiv pentru salvarea de la retrogradare, deoarece mai sunt inca 12 etape dupa acest joc. Avem mare nevoie de puncte si cred ca baietii au inteles acest lucru si vor juca numai la victorie. Le-am spus ca daca ne vom gandi sa scoatem un egal la Constanta, nu vom avea nicio sansa. Daca vom pleca cu gandul doar la victorie si dupa un meci in care ei au dat totul pe teren rezultatul va fi egal, atunci voi fi multumit. Dar, repet, noi trebuie sa jucam numai la victorie“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca spera ca nationala Romaniei va invinge miercuri seara Austria: „M-am uitat si eu la meciul Romaniei cu Serbia si chiar mi-a parut rau ca a pierdut. Poate va castiga in seara aceasta (n.r. - miercuri seara) cu Austria, dar cred ca va fi destul de greu daca va lipsi si Mutu, asa cum am auzit“.
~ntrebat in gluma, de „ziua pacalelii“, cum comenteaza informatia potrivit careia Poli Iasi va primi cele trei puncte din partida cu FC Vaslui, deoarece galben-verzii au folosit in acel meci un jucator care se afla in stare de suspendare, Bergodi a ramas uimit: „Cum? Primim trei puncte? Nu stiu ce sa zic. Eu sunt concentrat pentru partida cu Farul! Ah, este o pacaleala? Ma gandeam eu. {i la noi in Italia de 1 aprilie se fac pacaleli. Noi ii spunem acestei zile «pesci d’aprile»“.

Niciun comentariu: