IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 25 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „IMI ASUM TOATA VINA PENTRU INFRANGEREA CU UNIREA URZICENI“


Tehnicianul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat, sambata, dupa infrangerea de pe teren propriu, scor 0-2, cu Unirea Urziceni, ca ia asupra sa intreaga responsabilitate a rezultatului nefavorabil inregistrat de gruparea ieseana in acest joc.
"Nu am facut un meci bun azi si eu imi asum toata vina, pentru ca eu am gresit. Nu am ce sa le reprosez jucatorilor. Eu am gandit intr-un fel meciul, dar a iesit cu totul altceva. Am avut un inceput de cosmar, cu doua goluri luate in primele zece minute", a spus antrenorul echipei Poli Iași.
"Am gandit o formula ofensiva de joc, dar ei s-au aparat foarte bine. Atunci l-am schimbat pe Balba , care venea dupa o accidentare, l-am bagat pe Oprea pentru a echilibra banda stanga. Pe final, l-am scos pe Oprea si l-am introdus pe Diarra pentru a forta atacul. Totusi, nici asa nu am reusit sa marcam", a punctat Bergodi.
Tehnicianul italian considera ca s-a vazut in jocul de sambata ca elevii sai nu pot rezista ritmului sustinut de partide din ultima perioada: "Este greu sa joci din trei in trei zile si s-a vazut ca jucatorii mei nu sunt pregatiti pentru un asemenea program, mai ales ca am jucat in ultimele trei etape cu primele trei clasate".

Un comentariu:

dyanna spunea...

Super blog.Felicitari.