IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 5 aprilie 2009

ROMULUS MICLEA: „PUTEM SA-I BATEM DIN NOU PE CLUJENI“


Mijlocasul echipei Poli Iasi, Romulus Miclea, a declarat duminica faptul ca spera ca gruparea din dealul Copoului sa nu piarda partida de marti, de pe teren propriu, cu CFR Cluj.
„Luna aprilie este una foarte dificila pentru noi, cu meciuri grele mai ales pe teren propriu. Este foarte important sa nu pierdem cu CFR, dar cred ca putem chiar sa-i batem pe clujeni. Ei sunt campioni, dar toata lumea a vazut ca nu mai joaca la fel ca anul trecut si oricum, noi si anul trecut i-am batut in Copou. Plus ca in tur am scos o remiza la ei. Noi avem un moral bun si cred ca putem sa-i batem din nou pe clujeni. Foarte important este pentru noi ca am batut vineri la Constanta o echipa aflata la fel ca si noi in lupta pentru salvarea de la retrogradare. Am luat trei puncte extrem de importante si cred ca putem continua seria rezultatelor bune marti, cu CFR-ul“, a declarat Romulus Miclea.
Miclea a mai spus ca spera ca impreuna cu ceilalti jucatori sa rasplateasca prin rezultate eforturile depuse de conducerea clubului: „Noi suntem hotarati sa jucam cat mai bine meci de meci pentru a putea rasplati eforturile facute de conducerea clubului. S-au achitate toate datoriile pentru a putea lua licenta. Deplasarea la Constanta am facut-o cu avionul, pentru a nu fi obositi. Am avut parte de conditii foarte bune de cazare. Trebuia sa rasplatim si noi cumva toate aceste eforturi. Am inteles ca in cel mai scurt timp vom primi si salariile pe luna februarie. Nu ne plangem. Vor veni si banii daca vor fi rezultate“.
~n ceea ce-i priveste pe cei de la Farul Constanta, Miclea a spus ca acestia au gresit renuntand la mai multi jucatori cu experienta in iarna: „Nu e problema mea, dar cred ca oficialii clubului Farul Constanta au renuntat prea usor la multi jucatori experimentati. Nu spun ca tinerii promovati nu sunt talentati, dar acestia au nevoie de timp. Daca introduci unul-doi tineri in primul «11» e in regula, dar sa schimbi jumatate de echipa in pauza competitionala nu stiu daca e bine. Cred ca asa se explica evolutiile mai slabe ale constantenilor“.

Niciun comentariu: