IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 20 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „PUTEM LUA CEL PUTIN UN PUNCT LA TIMISOARA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat dupa antrenamentul de luni seara, ca jucatrii sai pot pleca neinvinsi de la Timisoara.
„Ne asteapta un meci foarte dificil la Timisoara, pentru ca întalnim o echipa valoroasa, mai ales pe teren propriu. Totusi, jucatorii mei au un moral bun dupa victoria obtinuta in fata formatiei Dinamo si de aceea cred ca putem lua cel putin un punct de la Timisoara. FC Timisoara desi a dat trei goluri la Vaslui, a pierdut, si asta poate afecat moralul jucatorilor. Am aproape tot lotul complet, asa ca nu vad de ce nu am spera intr-un rezultat bun in partida de miercuri“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca punctele obtinute in fata liderului campionatului ar putea reprezenta punctele care sa salveze Iasul de la retrogradare: „Nu e prima data cand bat Dinamo in calitate de antrenor. I-am invins si cu FC National, si cu Rapid, si cu CFR Cluj. Aceste trei puncte ar putea fi foarte improtante in ecuatia salvarii de la retrogradare. Eu am crezut de la început în actualul lot si cred ca sansele noastre de a ne salva sunt foarte mari“.

Niciun comentariu: