IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 aprilie 2009

CRISTIANO BERGODI: „SUNTEM PREGATITI SI VREM SA LUAM TOATE CELE TREI PUNCTE DE LA GALATI“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca desi intalnesc un adversar puternic, jucatorii sai sunt pregatiti sa ia toate cele trei puncte puse in joc in partida de duminica, de la Galati, cu Otelul.
„Meciul de la Galati se anunta a fi unul foarte greu pentru noi deoarece intalnim o formatie care in cazul in care pierde intra in lupta pentru salvarea de la retrogradare. Fara a jigni pe cineva, acest meci va fi mult mai greu decat cel de la Constanta. Oricum, noi suntem pregatiti si vrem sa luam toate cele trei puncte de la Galati. Otelul joaca foarte bine pe teren propriu, ofensiv si sunt convins ca ne vor pune probleme. Grigoras este un antrenor foarte bun si de fiecare data cand am jucat impotriva lui am avut meciuri grele. Totusi, Galatiul nu trece printr-o perioada foarte buna si sper ca jucatorii mei vor specula acest lucru. I-m vazut in meciul de la Vaslui, dar atunci au aliniat o echipa cu multi jucatori tineri, lucru care nu cred ca se va intampla duminica. Probabil acum vor juca Paraschiv, Jelev, dar si alti jucatori experimentati. Indiferent cine va juca, eu sper ca baietii mei vor face un meci si un rezultat bun“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai precizat ca Petre Grigoras a spus ca isi va da demisia daca pierde in fata Iasului doar pentru a-si motiva jucatorii: „Am vazut ca Grigoras a spus ca isi da demisia, dar eu cred ca a spus asa pentru a-si motiva jucatorii“.
Bergodi a mai spus ca regreta ca nu va fi acasa de Paste: „Jucam in prima zi de Paste, dar asta e! Asta este viata antrenilor. Sper sa am motive dupa meci sa pot petrece alaturi de baieti“.
Referitor la demiterea lui Victor Piturca de la echipa nationala, Bergodi a spus ca probabil va fi adus un antrenor cu experienta: „Imi pare rau pentru Piturca, dar pentru noi, antrenorii, rezultatele vorbesc! Cred ca la nationala va fi adus un antrenor cu experienta si nu unul tanar, care nu stiu daca poate face fata la acest nivel. Echipa nationala n use compara cu nicio echipa de club. Mircea Lucescu este un antrenor experimentat si cred ca ar face teraba buna, dar nu e treaba mea cine va fi antrenorul Romaniei“.

Niciun comentariu: