IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 17 aprilie 2009

JEAN VLADOIU: „ESTE O AMINTIRE CARE NE-A SOCAT!“


Antrenorul secund al echipei Dinamo Bucuresti, a declarat ca va ]ine minte toata via]a intamplarea de vienri, cand un stol de berze a lovit avionul cu care gruparea din Stefan cel Mare venea spre Iasi.
„Am auzit doar un zgomot si pe urma avionul a fost in picaj cateva minute. Nu prea ne-am dat seama ce s-a intamplat. Oricum, este o amintire care ne-a socat! Sper ca jucatorii nu vor fi influen]a]i de aceasta intamplare. Noi suntem 32 de persoane in delega]ie, dar nimeni n ua fost ranit“, a declarat Jean Vladoiu.
Unul dintre pasageri, Daniel Buzdugan, a spus ca regreta ca nu a avut la el o camera foto pentru a imortaliza situa]ia: „Impreuna cu Mihai Morar am venit cu avionul Iasi pentru pentru ca avem o prezentare la Suceava. Tocmai astazi (n.r. – vineri) nu mi-am luat aparatul de fotografiat. Eu cu Mihai stateam in zona motoarelor. Am auzit un zgomot ciudat si pe urma am vazut un obiect trecand pe langa noi si am tras concluzia ca a fost o pasare. Cand am coborat din avion, nu ne-a venit a crede ce s-a intamplat. Am mers cateva minute in picaj, dar noi am crezut ca e din cauza vreunui gol de aer. Una dintre stewardese ne-a spus ca pilotul coborat trenul de aterizare. Jucatorii dinamovisti radeau, spunand ca «pilotul si-a luat permisul de zbor la Pitesti!» sau ca «la mansa este Argaseala!» A fost o experien]a pe care sper sa nu o mai traiesc“.

Niciun comentariu: