IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 21 iulie 2009

CATALIN MOROSANU SI-A LANSAT VINUL CARE II POARTA NUMELE


Luptatorul iesean de K1, Catalin Morosanu, care si-a lansat marti vinul „Catalin Morosan“, a declarat ca isi doreste sa aiba un succes mai mare decat Adrian Mutu.
„Este un moment foarte important pentru mine. Vinul facut de compania Cotnari, sponsorul meu, se cheama «Catalin Morosan», deoarece acesta este numele meu. «Morosanu» este numele sub care lupt in K1, pentru ca e mai usor de pronuntat. Sper sa am un succes mai mare decat are Adrian Mutu cu vinul sau. Glumesc. Vinul lui e facut pentru italieni, al meu este pentru toti romanii. De acum va trebui sa muncesc si mai mult, pentru a castiga toate meciurile in ring, pentru ca altfel lumea va spune: «Ce-i cu asta? Nu stie sa lupte si noi trebuie sa bem vinul lui?!» Vreau sa le lansez o provocare tuturor celor care vor bea vinul meu: «Cine bea cinci sticle de vin de-al meu si se ridica treaz de la masa, eu ii platesc vinul!»“, a declarat Catalin Morosanu.
Morosanu a mai spus ca le va trimite jucatorilor de la Steaua Bucuresti cinci baxuri de vin de-al sau, daca vor castiga in Ungaria, cu Ujpest: „Il respect foarte mult pe domnul Bergodi si de aceea le voi trimite jucatorilor sai cinci baxuri de vin, in cazul in care vor invinge la Budapesta pe Ujpest“.
La lansarea vinului „Catalin Morosan“, luptatorul K1 a fost „facut KO“ de iluzionistul Claudiu Andrei, care l-a lasat fara replica pe Morosanu cu numerele sale de scamatorie cu carti de joc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua. sunt iluzionistul de la lansarea vinului "Catalin Morosan". Multumesc ca ati publicat si despre mine , dar o as dori o mica schimbare . Ma numesc Claudiu Andrei, nu Catalin Andrei.
Va multumesc

czavastin spunea...

Scuze. Greseala a fost reparata