IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 2 iulie 2009

PETRE GRIGORAS: „VREAU CA POLI IASI SA JOACE SPECTACULOS“


Noul antrenor al Politehnicii Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca isi doreste ca formatia din dealul Copoului sa aiba rezultate mai bune decat in perioada in care a fost pregatita de Ionut Popa si Cristiano Bergodi.
„Vreau ca Poli Iasi sa joace un fotbal spectaculos. Sper sa reusesc sa fac mai multe decat am facut la Farul si la Galati. Eu nu m-am schimbat, am ramas acelasi antrenor caruia ii place jocul spectaculos. Am tot respectul pentru antrenorii care au lucrat la Iasi in ultima perioada, domnii Ionut Popa si Cristiano Bergodi, dar eu sunt mai egoist si vreau sa fac mai mult decat au facut ei. Sa nu va asteptati sa fac minuni in cateva zile! Nu pot spune ca voi face in trei zile o echipa senzationala. Pot sa spun doar ca vreau sa creionez un lot cu care sa pot obtine rezultate mai bune decat a avut pana acum Poli Iasi. Voi face tot posibilul pentru ca dupa mult timp ceva sa se schimbe in bine la Poli Iasi“, a spus Grigoras.
Petre Grigoras a mai spus ca isi doreste o intinerire a lotului: „Nu-i normal sa spun eu prea multe acum la inceput. Timpul este scurt pana la inceperea campionatul, dar asta nu este o scuza pentru mine. Sper sa-i cunosc cat mai repede pe jucatorii din lot si impreuna cu jucatorii pe care ii vom aduce sa cream o echipa care sa obtina rezultate. Vreau o intinerire a lotului, un plus de viteza in joc si o dorinta mai mare de victorie“.

Niciun comentariu: