IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 21 iulie 2009

SEBASTIAN CIOBANU VA LUPTA LA TOKYO


Promotorul Galei Lokal Kombat, Eduard Irimia, a declarat marti ca sportivul Sebastian Ciobanu va lupta la 11 august intr-o „piramida“ la Tokyo.
„Dupa ce Morosanu a avut rezultate in lumea buna a K1, am vrut sa demonstram ca CS Cotnari Scorpions Iasi poate produce si alte noi talente. Astfel, am avut incredere in Sebastian Ciobanu, iar acesta nu ne-a inselat asteptarile. Acum, el a primit dreptul de a lupta in «piramida» «World Grand Prix», de la Tokyo. Castigatorul acestei «piramide» va ajunge in marea finala de la Seul. In primul meci, Sebi va lupta impotriva ucraineanului Sergei Lascenko. La aceasta intrecere va participa si un alt roman, Daniel Ghi]a“, a declarat Eduard Irimia.
Sebastian Ciobanu s-a declarat incantat de sansa care i s-a oferit si este convins ca poate ajunge in marea finala de la Seul: „La Tokyo va fi o competi]ie extrem de puternica, unde participa sportivi din Fran]a, OIanda, SUA sau Ucraina. Eu am mai luptat intr-o «piramida» in Ungaria si am fost foarte aproape sa o castig. Sper sa reusesc acest lucru de aceasta data si sa merg in marea finala de la Seul“.

Niciun comentariu: