IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 13 iulie 2009

GAVATORTA RATEAZA CANTONAMENTUL DIN AUSTRIA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat luni ca mijlocasul Alejandro Gavatorta nu a fost inclus in lotul care a facut deplasarea la Siegendorf, in Austria, din cauza unor probleme medicale.
„Gavatorta a acuzat stari de oboseala in ultimele zile ale stagiului de pregatire de la Poiana Brasov si rateaza cantonamentul din Austria. Am inteles ca ar avea ceva probleme la rinichi si la inima si va ramane in Iasi sa faca mai multe investigatii. La revenirea din Austria vom vedea daca Gavatorta va mai face parte sau nu din lotul nostru pentru noua editie de campionat. Oricum, ratand pregatirea din Austria, lui Gavatorta ii va fi destul de greu sa recupereze din mers“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca fundasul Iosif Kalai si-a manifestat intentia de a parasi gruparea din dealul Copoului: „In momentul in care am facut lista cu jucatorii care vor pleca in Austria, l-am inclus si pe Kalai, insa el si-a manifestat intentia de a pleca de la Poli Iasi. Mi-a spus ca in urma discutiilor purtate cu sotia sa, a hotarat sa se intoarca acasa la Petrosani. I-am permis sa se pregateasca cu Jiul Petrosani si urmeaza sa vedem in ce conditii se va desparti de gruparea din dealul Copoului“.
Formatia Poli Iasi va pleca luni dupa-amiaza, cu o cursa de linie, intr-un stagiu de pregatire la Siegendorf, in Austria, pana la 24 iulie.

Niciun comentariu: