IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 22 iulie 2009

PETRE GRIGORAS: „NU NE IMBATAM CU APA RECE!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat miercuri ca rezultatele bune din meciurile amicale nu-l pot linisti in vederea campionatului.
„Am obtinut numai victorii in meciurile amicale din Austria, dar astea nu se pun la socoteala in campionat. Nu ne imbatam cu apa rece! E drept ca aceste succese le dau jucatorilor incredere in fortele lor, mai ales ca au depus eforturi pentru a se adapta la un nou stil de joc, pe care l-am impus, la noua dinamica, la noua asezare in teren. Imbucurator este faptul ca baietii au o atitudine buna si ca marcam. Oricum, va mai trece ceva timp pana ce vom pune toate lucrurile la punct“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca din cauza programarii meciului cu Rapid Bucuresti vineri, 31 iulie, este nevoit sa le dea jucatorilor sai doar o zi libera dupa stagiul de pregatire din Austria: „Noi vom reveni in Iasi, din stagiul de pregatire din Austria, poimaine (n.r. – vineri). Initial, am vrut sa le dau jucatorilor liber pana luni, dar tinand cont ca meciul cu Rapid a fost programat vinerea viitoare (n.r. – 31 iulie), i-am chemat duminica seara. Este primul meci din noua editie de campionat si vreau sa-l pregatim foarte bine“.
Jucatorii ieseni au primit miercuri dupa-amiaza liber si vor merge la cumparaturi la Viena, urmand ca joi sa dispute ultimul meci amical din cadrul stagiului de pregatire din Austria, in compania echipei poloneze, GKS Belchatow.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dumneavoastra nu va imbatati cu apa rece ci fotbalistii se imbata
dar cu vin rosu si coca colaca asa le place.pana duminica liber asa in weekend se distreaza .cluburile sunt ale lor