IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 31 iulie 2009

PETRE GRIGORAS: “RAPID ESTE COSMARUL MEU!”


Antrenorul Petre Grigoras a declarat, vineri seara, ca Rapidul este "cosmarul sau" de cate ori vine pe stadionul Giulesti - Valentin Stanescu, dupa ce echipa Poli Iasi a pierdut, cu scorul de 1-4, meciul cu giulestenii, din prima etapa a Ligii I.
"Este un început destul de dezastruos pentru noi. Dupa o prima repriza destul de echilibrata, în a doua s-a jucat altceva si Rapidul s-a distrat cu noi. Rapidul este cosmarul meu de cate ori vin aici. Cand am scapat cu trei goluri m-am bucurat, dar asta este fotbalul. E doar un meci, sper ca în scurt timp sa remediem ceva, azi am suferit o umilinta si trebuie sa fie prima si ultima. Îmi asum si responsabilitatea pentru rezultat, poate chiar mai mult decat jucatorii. Oricum, jucand asa, Poli Iasi va avea probleme extraordinar de mari, dar sa speram ca a fost doar un accident. Rapid are un lot valoros, chiar daca are unele probleme la nivelul conducerii. Mi-as dori si eu o echipa ca Rapid", a declarat Grigoras.
Întrebat ce parere are despre decizia TAS în cazul Mutu, Grigoras a raspuns: "Daca am ajuns eu sa-l plang pe Mutu....cand am luat bataie cu 4-1. Sper sa-si rezolve problemele, dar noi avem problemele noastre".
Echipa Rapid Bucuresti a debutat cu o victorie în sezonul competitional 2009/2010 al Ligii I, dupa ce a învins, cu scorul de 4-1 (1-0), formatia Poli Iasi, vineri, într-un meci disputat pe stadionul Giulesti - Valentin Stanescu.

Niciun comentariu: