IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 12 iulie 2009

CONSTANTIN, NOGO SI BARLADEANU VOR SEMNA CU POLI IASI


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat duminica faptul ca jucatorii Cristian Constantin (foto), Salif Nogo si George Barladeanu vor semna cu gruparea din dealul Copoului.
„Dupa mai multe discutii purtate cu cei trei jucatori, am reusit sa obtinem acceptul lor. Astfel, Cristian Constantin, Nogo si Barladeanu vor semna cu Poli Iasi. Constantin si Barladeanu vor ajunge la Iasi astazi (n.r. – duminica), in timp ce pe Nogo il astept in cantonamentul din Austria. Ii stiu foarte bine pe cei trei jucatori, care nu mai au nevoie sa dea probe la noi. In probe vor ramane Vlad Bujor (CFR Cluj), Flroin Sandu si Adrian Poparadu (ambii de la FC Timisoara), o decizie in privinta lor urmand sa iau dupa stagiul de pregatire din Austria. Lotul care va merge in cantonamentul din Austria il voi anunta in ziua plecarii“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul, care a spus ca si-a reziliat contractul cu Otelul Galati, a precizat ca si-ar mai dori inca unul-doi jucatori: „Am rezolvat problema legata de rezilierea contractului cu Otelul Galati. Acum urmeaza sa semnez cu Iasul. Dar nu asta este marea problema. Timpul pana la inceperea campionatului este scurt si eu vreau sa am la dispozitie tot lotul pentru noua editie de campionat. In Austria, pe langa Nogo, astept sa mai vina inca unul-doi jucatori. Sper ca in cel mai scurt timp sa am la dispozitie tot lotul cu care vom aborda noua editie de campionat“.
Formatia Poli Iasi va pleca in perioada 13-24 iulie intr-un stagiu de pregatire in Austria, unde vor sustine si cinci meciuri amicale.

Niciun comentariu: