IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 6 iulie 2009

SORIN BOCA: „VOM AVEA UN PROGRAM ECHILIBRAT IN NOUA EDITIE DE CAMPIONAT“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat luni ca gruparea din dealul Copoului va avea un program bun in noua editie de campionat.
„Vom avea un program echilibrat in noua editie de campionat. Chiar suntem multumiti. De mult nu a mai avut Iasul asa un program. Oricum trebuie sa jucam cu fiecare echipa, dar e bine ca nu avem meciurile cu echipele mari ale campionatului unul dupa altul, asa cum am avut in editiile trecute. Alterneaza partidele cu echipele nou-promovate cu meciurile cu «granzii» campionatului. Astfel, baietii se vor putea concentra pentru toate jocurile si vom putea obtine rezultate bune“, a declarat Sorin Boca.
Referitor la primul meci din noua editie de campionat, Boca a spus ca Poli Iasi va merge sa-si apere sansa in Giulesti, cu Rapid, asa cum a facut-o si in ultima etapa a campionatului trecut: „Vom debuta cu Rapid, in Giulesti, dar asta nu ne sperie. Vom merge sa ne jucam sansa, asa cum am facut-o si in ultima etapa a campionatului trecut. Cred ca am demonstrat pana acum ca Iasul isi apara sansele doar pe teren“.

Niciun comentariu: