IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 15 iulie 2009

POLI IASI L-A PUS PE GAVATORTA PE LISTA DE TRANSFERURI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca jucatorul argentinian Alejandro Gavatorta a fost pus pe lista de transferuri.
„Dupa cantonamentul de la Poiana Brasov, antrenorul Petre Grigoras a decis sa renunte la serviciile mijlocasului Alejandro Gavatorta. In aceste conditii, am decis sa-l punem pe argentinian pe lista de transferuri. La fel sta situatia si in cazul lui Bogdan Onut, Mircea Oprea si Iosif Kalai. Acestia au primit acceptul nostru de a se pregati cu alte echipe, iar noi asteptam oferte. Deocamdata nu am primit nicio oferta, desi am inteles ca Onut s-ar pregati cu Petrolul Ploiesti, Mircea Oprea este in discutii cu Unirea Alba Iulia, iar Kalai isi cauta o echipa in zona Petrosaniului“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca incearca in aceste zile sa rezilieze intelegerea cu Razvan Tarlea: „Dupa ce am reziliat contractele jucatorilor Gustavo Paruolo si Svetozar Mijin, in aceste zile purtam discutii pentru rezilierea intelegerii cu Razvan Tarlea, jucator care nu a mai prins prima echipa inca de sezonul trecut si care, desi a fost pus pe lista de transferuri, nu si-a gasit alta formatie si a evoluat la Poli II“.
Sorin Boca a mai precizat ca jucatorul ivorian Lamine Diarrassouba nu va mai ajunge in stagiul de pregatire de la Siegendorf, fiind asteptat la Iasi: „Initial, Lamine trebuia sa vina direct in cantonamentul de la Siegendorf, din Austria, dar se pare ca situatia lui este mai dificila. In aceste conditii, am decis ca el sa vina direct la Iasi si sa se pregateasca alaturi de echipa a doua a clubului nostru. In momentul in care echipa mare va reveni din Austria, antrenorul Petre Grigoras va lua o decizie in ceea ce-l priveste pe Lamine“.
Formatia Poli Iasi va sustine miercuri, de la ora 19.30, primul meci amical din cadrul stagiului de pregatire de la Siegendorf, in compania echipei de liga a III-a din Austria, DSV Leoben.

Niciun comentariu: