IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 18 iulie 2009

PETRE GRIGORAS: „PENTRU UNII JUCATORI A FOST PREA FRUMOS LA IASI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat sambata ca, la intoarecerea din stagiul de pregatire din Austria, va renunta la cativa jucatori din actualul lot, deoarece nu fac fata cerin]elor Ligii I.
„Cred ca doar 13-14 jucatori sunt la nivelul primei divizii. Ceilalti se pare ca nu pot mai mult. Am sa analizez, la intoarcere acasa, situatia lor si voi renunta la ei. Sa vad ce contracte si pe ce durata au. Se pare ca pentru unii jucatori a fost prea bine la Iasi! Intr-adevar, Iasul este este un oras mare, fumos, dar nu pentru asta au fost adusi ei la echipa. Vreau ca atunci cand intra pe teren, jucatorii mei sa invinga. Important este sa inscriem, chiar daca mai si primim goluri, dar trebuie sa inscriem. O parte dintre jucatori au inteles mesajul meu. Nu sunt adeptul stilului italian, intai sa ma apar si poate dau un gol. Eu vreau agresivitate, un joc ofensiv, sa punem presiune pe adversar“, a declarat Petre Grigoras.
Referitor la ultimul meci disputat in cadrul stagiului de pregatire din Austria, cu Vasa Budapesta, Grigoras a spus ca echipa sa a aratat mult mai bine decat in celelate meciuri: „Jocul nostru a fost bunisor spre bun. Am avut cateva situatii bune de poarta, am si marcat, golul lor a fost dintr-o lovitura libera impecabil executata. Se observa o crestere in joc, dar imi mai trebuie jucatori de atac. Oricum, urmatoarele doua partide, cu Gyor si Widzew Lodz, ne vor arata exact cum stam, pentru ca vom intalni doi adversari destul de puternici“.
Poli Iasi va disputa urmatorul meci amical din cadrul stagiului de pregatire din Austria, duminica, de la ora 19.00, cu ETO Gyor.

Niciun comentariu: