IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 9 iulie 2009

PETRE GRIGORAS, NEMULTUMIT DE VALOAREA LOTULUI


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi ca este nemultumit de valoarea lotului pe care il are la dispozitie.
„Stiam inca dinainte de a ajunge la Poli Iasi care sunt posturile ce trebuie acoperite. Cu ce jucatori am, pot sa fac un prim «11» si maxim doua rezerve. Restul fie sunt prea tineri si nu fac fata in Liga I, fie unii au revenit dupa niste accidentari si nu dau randamentul scontat. Nu mai spun ca unii jucatori sunt certati cu cantarul! Eu ce sa fac? Sa i astept inca o luna, iar apoi sa vad daca pot face fata in Liga I? Eu nu pot face asa ceva, indiferent cata bunavointa as avea. Nu pot sa spun ca totul e bine, sa mi iau banii din contract si sa astept sa vad daca pot obtine cateva rezultate mai de Doamne ajuta. Ar insemna sa ma mint singur si sa mint un oras intreg. Felul meu de a fi nu mi permite sa fac acest lucru“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca se confrunta si cu cateva probleme de lot: „Desi trebuia sa vina inca de luni in cantonament, Stojan Igantov nu s-a prezentat la echipa si nu stiu ce decizie se va lua in privinta sa. Nuno Vivieros a venit dupa o accidentare si nu poate intra inca sa joace, iar pe Ionut Balba l-am trimis la Bucuresti, la doctorul Pompiliu Popescu, pentru ca i s-a umflat genunchiul la care s-a operat in iarna. ~n ceea ce-i priveste pe cei cinci jucatori aflati in probe, o decizie in privinta lor voi lua dupa amicalul de maine (n.r. – vineri) cu Gloria Bistrita. Urmeaza cantonamentul din Austria, unde nu vreau sa iau unii jucatori doar asa, sa se plimbe! Cine nu demonsteraza ca are valoare, nu va juca la Poli Iasi“.

Niciun comentariu: