IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 20 iulie 2009

POLI IASI VA DISPUTA UN MECI AMICAL CU GKS BELCHATOW


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat luni ca a decis sa schimbe adversarul din ultimul meci amical disputat in cadrul stagiului de pregatire din Austria, preferand sa joace cu GKS Belchatow in locul Selectionatei U21 a Braziliei.
„Mi-am dorit ca in ultimele doua meciuri amicale din stagiul de pregatire din Austria sa intalnim adversari mai puternici si de aceea am decis sa jucam cu doua echipe din Polonia. Astfel, marti vom intalni pe Widzew Lodz, urmand ca joi sa jucam cu Belchatow. In aceste conditii, am renuntat la amicalul cu Selectionata U21 a Braziliei, pentru ca am considerat ca Belchatow este un adversar mai puternic“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca isi mai doreste inca un atacant si un mijlocas: „Ne trebuie obligatoriu un atacant si un mijlocas, dar mai ales un atacant vreau, pentru ca stam slab la acest capitol. Am încercat, dar fara succes, sa-l aducem pe Costin Curelea, de la Sportul Studentesc. Mai cautam, dar sunt greu de gasit, mai ales cand nu ai foarte multi bani“.
Petre Grigoras a mai precizat ca se confrunta si cu mai multe probleme de lot: „Miclea si Barladeanu sunt accidentati, iar Cotan, Costache si Straut sunt în urma cu pregatirea, dar încercam, în cele 10 zile ramase pana la debutul campionatului, sa echilibram situatia, astfel încat sa avem un randament bun în prima etapa“.

Niciun comentariu: