IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 3 februarie 2009

ANDRE TODESCATO, APROAPE DE UN TRANSFER LA POLI IASI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului negociaza transferul fundasului italo-brazilian Andre Todescato.
„Am spus ca dorim in aceasta iarna sa aducem doi fundasi laterali si unul-doi atacanti. Iata ca dupa ce am negociat cu Dorin Mihut, care era jucator liber de contract, purtam acum discutii cu jucatorul brazilian, care are pasaport italian, Andre Todescato. Acesta are 26 de ani, 1,81 m inaltime si 74 de kilograme. Joaca pe flancul stang si a evoluat ultima data la formatia letona Skonto Riga. La fel ca si in cazul lui Mihut, vrem sa semnam cu Todescato pana in vara, cu posibilitate de prelungire pentru inca doi ani“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca gruparea din dealul Copoului a renuntat la achizitionarea atacantului Marius matei, de la FC Vaslui: „Marius Matei s-a pregatit saptamana trecuta, dar am decis de comun acord cu antrenorul Cristiano Bergodi sa renuntam la jucatorul care apartine de FC Vaslui. ~ncercam ca pana la plecarea in cantonamentul din Antalya sa aducem un atacant de viteza, asa cum a solicitat domnul Bergodi. Ramane sa vedem daca vom reusi acest lucru pana maine (n.r. – miercuri)“.

Niciun comentariu: