IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 24 februarie 2009

MICLEA S-A TRATAT LA UN VRACI DIN SERBIA


Mijlocasul echipei Poli Iasi, Romulus Miclea, a declarat marti ca la sfarsitul stagiului de pregatire din Antalya a fost diagnosticat cu o întindere si o leziune fibrilara, pe care i le-a tratat un vraci din Serbia.
„Dupa stagiul de pregatire din Antalya, am fost diagnosticat cu o întindere si o leziune fibrilara. Mai multa lume mi-a recomandat sa merg sa ma tratez la un vraci din Serbia. In aceste conditii, miercurea trecuta, dupa ce am revenit cu echipa din Turcia, am tras o fuga pana acasa, la Targu Mures, dupa care m-am suit in masina si m-am dus in Serbia. Acest vraci este foarte cunoscut in Serbia si este la baza medic. La el s-au tratat in trecut si alti colegi de la Poli. Vreau sa va spun ca in cateva zile m-a vindecat si acum sunt sanatos tun. Aseara (n.r. – lun iseara) am ajuns la Iasi si de astazi (n.r. – marti) reintru in programul echipei“, a declarat Romulus Miclea.
Mijlocasul gruparii din dealul Copoului a spus ca din punctul sau de vedere poate juca inca din primul minut in partida de vineri, de pe teren propriu, cu Universitatea Craiova: „Ma simt foarte bine acum si as putea juca inca din primul minut in partida cu Universitatea Craiova. Acum totul depinde de Mister (n.r. – antrenorul Cristiano Bergodi) daca va decide sa joc sau nu. Eu sunt convins ca pot recupera in aceste zile pregatirea pierduta saptamana trecuta, cand am lipsit de la antrenamente pentru a merge în Serbia“.

Niciun comentariu: