IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 4 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „AS FI NEBUN SA NU-L VREAU PE ANDREI CRISTEA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, s-a declarat meircuri incantat de posibilitatea ca atacantul echipei Dinamo Bucuresti, Andrei Cristea, sa fie imprumutat pana in vara la gruparea din dealul Copoului.
„Daca vreau sa vina Andrei Cristea la noi? As fi nebun sa nu-l vreau pe Cristea! Il stiu de mult pe Andrei Cristea si imi place foarte mult acest jucator. Am jucat cu FC National impotriva lui in perioada cand el era la Steaua si am vazut de atunci ca are stofa de jucator. El a mai jucat la Poli Iasi in returul campionatului trecut si am vazut ca prin venirea sa calitatea echipei a crescut. Normal ca ar fi un plus pentru noi venirea lui Cristea. Eu sper ca oficialii celor doua cluburi se vor intelege si Cristea se va alatura lotului nostru in cantonamentul din Antalya deoarece vreau sa-l am la echipa in toate amicalele pe care le vom disputa in Turcia“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian s-a declarat multumit de modul in care s-au pregatit elevii sai in primul cantonament din aceasta iarna: „Eu sunt multumit de ceea ce am facut pana acum. Jucatorii s-au pregatit foarte bine atat fizic cat si tactic in primul cantonament, dar greul de-abia acum vine. Ne asteapta cinci meciuri amicale in care vreau sa vad daca ei au inteles intr-adevar ce vreau eu de la ei. Am incredere ca jucatorii se vor ridica la nivelul cerintelor mele si ca imi vor demonstra ca au asimilat bine tot ceea ce i-am invatat. Dupa cele cinci meciuri amicale din Antalya, sper sa pot cristaliza primul «11» cu care vom incepe partida din prima etapa, de pe teren propriu, cu Universitatea Craiova“.

Niciun comentariu: