IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 5 februarie 2009

SORIN BOCA: „NU SE PUNE PROBLEMA SA NU JUCAM IN PRIMA ETAPA!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi ca nu se pune problema ca gruparea pe care o cnduce sa nu joace in prima etapa a returului Ligii I, din cauza sumei datorate formatiei Ceahlaul Piatra Neamt, pentru transferul lui Mircea Oprea.
„Noi trebuia sa achitam formatiei Ceahlaul suma de 50.000 de euro pentru transferul lui Mircea Oprea. Banii i-am platit in transe si intr-adevar am intarziat cu o transa. Practic noi am dat toti cei 50.000 de euro Ceahlaului, insa din cauza intarzierilor am fost penalizati cu 3-4.000 de euro. In cel mai scurt timp vom achita datoriile catre Ceahlaul Piatra Neamt si Poli Iasi va fi programata in prima etapa. Suporterii sa stea linistiti, nu se pune problema ca noi sa nu fim programati pentru meciul Universitatea Craiova, de pe teren propriu!“, a declarat Sorin Boca.
Pe 3 februarie, Comisia pentru Statutul Jucatorului a decis ca FC Politehnica Iasi sa fie sanctionata cu neprogramarea la jocuri oficiale pana la achitarea integrala a obligatiilor de plata catre SC FC Ceahlaul Piatra Neamt, suma datorata reprezentând rest de plata din indemnizatia de transfer a jucatorului Mircea Vasile Oprea.

Niciun comentariu: