IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 23 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „AM EMOTII INAINTEA MECIULUI CU UNIVERSITATEA CRAIOVA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat luni ca are emotii inaintea debutului sau oficial pe banca gruparii din dealul Copoului.
„Chiar daca sunt un antrenor cu experienta, sa stiti ca am emotii inaintea partidei de vineri, de pe teren propriu, cu Universitatea Craiova. Cred ca e normal sa fie asa, atata timp cat sunt la o echipa noua, cu jucatori si conducatori de club pe care i-am cunoscut de putin timp. ~n plus, publicul m-a primit extraordinar si m-au sustinut inca de la venirea mea la Iasi. Mi se pare normal sa am ceva emotii inaintea primului meu meci pe banca Politehnicii Iasi. Cum spuneam, suporterii sunt extraordinari si sper ca la ora meciului cu Universitatea Craiova sa fie cat mai multi in tribune. Nu pot cere ca stadionul sa fie plin tinand cont ca jucam la ora 19.00 si cu siguranta va fi foarte frig. Dar, sper ca aceea care vor veni la meci vor fi alaturi de noi si ne vor sustine din primul pana in ultimul minut“.
Tehnicianul italian a mai spus ca Montiel este asteptat sa ajunga din Paraguay: „Pe Montiel l-am invoit saptamana trecuta sa plece acasa, in Paraguay, deoarece avea niste probleme de familie. I-a nascut sotia, iar el trebuia sa faca actele necesare pentru obtinerea certificatului de nastere pentru fetita lui. Montiel ar trebui sa ajunga astazi (n.r. – luni) la echipa“.
In ceea ce-l priveste pe fundasul Petar Jovanovic, Bergodi a spus ca asteapta ca presedintele Sorin Boca sa obtina imprumutul jucatorului de la FC Vaslui: „Din punctul meu de vedere, Petre (n.r. – Petar Jovanovic) merita sa joace la Poli Iasi. Eu l-am vazut in mai multe meciuri amicale jucate de noi in aceasta iarna si s-a descurcat bine. Mai multe nu pot sa spun. Acum depinde de domnul presedinte Sorin Boca daca va reusi sa obtina imprumutul lui Petre (n.r. – Petar Jovanovic)“.

Niciun comentariu: