IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 6 februarie 2009

ANDREI CRISTEA: „REVIN CU PLACERE LA IASI“


Atacantul echipei Dinamo Bucuresti, care a fost imprumutat pana in vara la Poli Iasi, a declarat vineri ca revine cu placere in dealul Copoului, unde s-a simtit foarte bine.
„Asa cum am spus cand am plecat vara trecuta de la Iasi, m-am timtit foarte bine la Poli. Acum revin cu mare placere la Iasi. Nu este un pas inapoi pentru mine. Atata timp cat am mai jucat la aceasta echipa, nu vad de ce nu as face-o din nou. Sunt inca tanar si este foarte important penrtu mine sa joc in continuare. Astazi (n.r. – vineri) am facut deja primul antrenament cu Poli Iasi“, a declarat Andrei Cristea.
Atacantul a mai spus ca decizia de a reveni la Poli Iasi a luat-o gratie interesului aratat fata de el de antrenorul Cristiano Bergodi: „A contat foarte mult in revenirea la Poli Iasi faptul ca domnul antrenor Cristiano Bergodi a avut numai cuvinte de lauda la adresa mea si a spus ca ma vrea la echipa. Domnul Bergodi este un antrenor foarte bun si stiu ca vom face treaba buna impreuna. Ii stiu pe marea majoritate a jucatorilor, asa ca nu voi avea probleme de acomodare. Sper sa pot ajuta din nou Iasul prin golurile mele sa scape de retrogradare. Am ami facut-o si anul trecut si sper sa reusesc si in acest campionat“.
Referitor la Dinamo, Cristea a spus ca isi doreste ca gruparea alb-rosie sa castige campionatul: „Dinamo are un lot foarte valoros si le doresc sa castige campioantul. Normal ca m-as bucura. Le-am spus deja baietilor sa-mi pastreze si mie un tricou de campion!“

Niciun comentariu: